Hur upplever gräventreprenörerna vår tjänst?
Ledningsanvisning länkar samman den som äger infrastrukturen, nätägaren, och den som behöver veta var infrastrukturen finns, gräventreprenören, eller frågeställaren som vi brukar kallar denna grupp.
Ett viktigt led i att minimera antalet skador på näten är att ta reda på om frågeställaren får den information och service de behöver.
I våras bad vi därför våra mest frekventa frågeställare att tycka till om våra tjänster. Vi vände oss till dem vars ärenden vi hade behandlat minst tio gånger under de senaste sex månaderna. Av totalt 639 tillfrågade svarade 467.
Vi frågade:
· Hur upplever du bemötandet av vår kundtjänst?
· Hur väl får du hjälp med ärendehanteringen och de frågeställningar som uppstår?
· Blir du kontaktad av utsättaren för att boka tid?
· Hur väl utförda anser du att utsättningarna är?
· Har du fått tjänsten levererad i tid?
På en 1-5 skala fick vi det genomsnittliga betyget 4,1.